Zene

2013. október 1., kedd

17. fejezet

Maxine szemszöge


- Szia, Dave! Maxine vagyok - szóltam bele a telefonba.

- Sziaa! - mondta kicsit meglepődve. - Miért hívtál?

- A minap elmentem Chelseahez. Szegény csaj nagyon ki volt. Gondolom te is tudod a sztorit. Na és hát Chels magát hibáztatja a történtek miatt. Véleményem szerint Nathan is ugyanolyan hibás. Meg nem hogy felhívnák egymást. Legalább Nathanbe lenne annyi férfiasság. Nem, itt szenvednek. Holott ez semmiség. 

- Aham. És most ezért hívtál fel? - kérdezte döbbenten.

- Azért ennyire ne érdekeljen a legjobb barátod. Hagyjad hagy szenvedjen - pirítottam rá telefonon keresztül.

- Nem erről van szó, csak nem tudtam, hogy ennyire komoly.

- Te hülye ez nem komoly dolog, amin összevesztek. De inkább én nem magyarázok neked többet. Csak hozd el Nathant holnap olyan este 8 felé a parkba.

- Minek?

- Csak hozd el! - mondtam nyomatékosan.

- És ha megkérdezi miért, mit mondjak?

- Találj ki valamit azzal a csöppnyi eszeddel. Csá! - nyomtam ki.

Ennyire érthetetlen embert rég hordott a világ. És még megkérdezi, mit mondjon neki. Istenem, biztos ki tud találni valami jó ki fogást.

Nathan szemszöge


/június 14, szombat/

Tegnap feldolgoztuk a Little Thingt. Ma pedig felvettük videóra. Épp töltjük fel a youtube csatornánkra. Remélem, azért sokan megfogjak nézni. Hátha látja egy menedzser és megkeres minket. Ez egy nagyon jó lehetőség számunkra.

- Császtok! - jött be az ajtón Dave és elterült az ágyamon.

- Csá! - köszöntünk Harryvel.

- Készüljetek, programunk van - ült fel az ágyon.

- Miféle program? - kérdezem értetlenül.

- Meglepim van nektek. Na, öltözzetek - sürgetett.

Davetől meglepi? Ez évente csak egyszer fordul elő a szülinapomkor, akkor is mindig valamit elront. De mindegy biztos jobb program, mint itt ülni a négy fal között. Harryvel pedig neki láttunk öltözni. Én egy fekete bőrdzsekit, egy kék Stevies(Family guy) pólót, egy fekete ülepes nacit, egy fehér adidas cipőt és egy fehér fullcapet vettem fel. Mikor Harry is végzett elindultunk Dave vezetésével valahova. 

- Sokat fogunk sétálni? - kérdezte Harry és látszott rajta, hogy nincs ínyére a séta.

- Negyed óra se - válaszolta Dave.

Én is jó vagyok egy meglepire megyek, nemhogy átmennék Chelseahez. Csak pár utcányira lakik innen. Hiányzik nagyon, szeretném már a karjaimban tartani, megölelni, megcsókolni és szippantani bódító illatából, amitől a fellegekben járok. Lehet beleszerettem... Egyszerűen mindent szeretek benne még a hibáit is. Ha hazaérek, fel fogom hívni, legyen akármennyi az idő és bocsánatot fogok kérni mindenért. De még az érzéseimről nem fogok kitalálni. Félek, hogy ő nem így érez és nekem ez rosszul esne. A park fele lehettünk mikor hangos zenére lettem figyelmes.

- Hova viszel minket? - kérdeztem meg.

- Mindjárt megtudjuk - mondta diplomatikusan Dave.

- Te nem tudod hova viszel minket? - kérdezett rá Hazz.

- De a parkba - mondta D.

Mikor a parkhoz értünk egyre hangosabban hallottam a zenét. Ahogy mentünk beljebb egy sötét alak rohant felénk. Majd belecsapódott Harrybe.

- Bocsi - mondta a csaj majd körbe nézett rajtunk és ekkor láttam, hogy Maxine az. - Áhh végre itt vagy Nathan - mondta úgy, mint aki örül nekem.

Ezt most nem értem. Mit keres itt Maxine és minek mondta, hogy végre itt vagyok? Nekem ez így nagyon nem tetszik jobb, ha lesz, inkább elmegyek Chelseahez.

- Bocs srácok, de most jutott eszembe, hogy nekem dolgom van otthon - mondtam.

- Igen dolgod van, de nem otthon - mondta Maxine és balra mutatott.

Lassan odavezettem a pillantásomat és a gyönyörű hercegnőm ült egy padon a telefonjával a kezében. Vettem egy mély levegőt és elindultam felé. Ahogy egyre jobban közeledtem hozzá egyre idegesebb lettem. Amikor odaértem elé a szívem majd kiugrott a helyéről. Olyan gyönyörű volt, ahogy megvilágította az utcai lámpa fénye. Már megint olyan volt, mint egy ártatlan kislány abban a rózsaszín Mickey&Mennie-s pólóban. Szokásához híven megint rövidnadrág volt rajta, ami által rálátást nyertem sexy combjaira.

- Szia - köszöntem neki bátortalanul és helyet foglaltam mellette.

Egy pillanatra abba hagyta a telefonozást és rám nézett az elbűvölő szemeivel.

- Szia! - mondta alig hallhatóan és elrakta a zsebébe a telót.

Azt hittem könnyebb lesz. Kimondom, hogy bocsi és nyomok hozzá egy kis körítést, ehelyett egy szó se jön ki a számon. Nagyon gáz vagyok. Én vagyok a pasi és én tojok be. Pedig ez csak egy szó...

- Chelsea... - kezdtem bele. - Én... Ööö...

- Felejtsük el mintha meg se történt volna, oké? - fogta a kezébe az arcom és maga felé fordította.

A mondata hallatán mosolyra húzódott a szám. Örülök, hogy Chelsea nem haragszik rám.

- Rendben - mondtam.

A szemébe néztem, majd egy zavarba ejtően hosszú pillanatig az ajkára. Először egészen gyengédén ért össze az ajkunk, aztán szenvedélyes csókban forrt össze. Chels a nyelvét az ajkaim közé csúsztatta és úgy kapaszkodtunk egymásba, mintha soha nem akarnánk elengedni egymást. Jobban magamhoz szorítottam, beletúrtam selymes hajába és forró vágyakozással ittam tovább a csókját addig, míg levegő hiányában el nem váltunk. Szorosan ölelve ültünk míg Chelsea meg nem szólalt.

- Na és Harryvel, hogy haladtok? - érdeklődött.

- Egész jól. Tegnap feldolgoztuk a One Direction-től a Little Things-t. Ma pedig felvettük videóra és feltöltöttük YouTube-ra - válaszoltam a kérdésére.

Majd csak gyönyörű szemeibe meredtem, teljesen elvesztem bennünk majd megszólaltam:

- Hiszel nekem, ha azt mondom, hogy őrületesen hiányoztál? - kérdeztem és közben egy hajtincsét csavargattam. - Alig telt el olyan óra, hogy ne gondoltam volna rád.

Chelsea kibújt ölelő karjaimból, egy kicsit meglepődtem. Nem erre számítottam. Szép, vékony lábait átvetette a lábaimon és a kezeit összekulcsolta a nyakam körül. A kis buksijával olyan közel hajolt, hogy ajkunk már szinte összeért.

- Te is nagyon hiányoztál - mondta és egy rövid csókot váltottunk.

Jobban körbenéztem és feltérképeztem, hogy mi is van körülöttünk. Voltunk egy páran, nagy része szédeleg össze-vissza, a másik része még nincsen annyira készen. Szép kis társaságba jöttem én is.

- Sziasztok! Én és páran elnézünk a strandra. Ti jöttök? - termett itt a semmiből Dylan.

Strand ilyenkor? Nincs is nyitva... Gondolom, akkor beszöknénk. Amúgy nekem tök mindegy, hogy megyünk-e. Ahova megy Chelsea odamegyek én is az a lényeg, hogy együtt legyünk.

- Szerinted? - néztem rá Chelsre.

- Szerintem menjünk - mondta mosolyogva.

Felálltunk a padról és Maxinenel, Harryvel, Davevel, Dylannel és egy szőke lánnyal elindultunk a strandhoz. Én és Chelsea mentünk leghátul...

- Most jól látok? Harry és Maxine? - kérdezte halkan Chelsea.

Én rájuk vezettem a tekintetem és láttam, hogy kézen fogva sétálnak. Elképedve bámultam őket hisz csak fél órája ismerik egymást.

- Hát úgy tűnik... De mi akkor is jobbak vagyunk együtt - nyomtam egy puszit az arcára.

Chelsea a legjobb lány a világon és én vagyok a legszerencsésebb, hogy rá találtam. Nem tudom, mi lenne velem nélküle. Ha nem lép be az életembe, akkor talán még mindig egy magányos, négy fal között ülő ember lennék. El se hiszem, hogy lassan egy hónaposak leszünk jövő hét pénteken, olyan gyorsan telik az idő. Mintha csak most lett volna, hogy megkértem, hogy a barátnőm legyen. Kijelenthetem, hogy Chelsea mellett boldog vagyok.

- Nathan emlékszel itt toltad 2 csajjal kb. 2-3 hónappal ezelőtt - fordult hátra nagy vigyorral a képen Dave és a mutatott a jobb oldali házra.

Ahogy ezt kimondta mindenki megállt és engem nézett, de nem csak simán, hanem nagy elkerekedett szemekkel. Szinte már megrémültem. Kösz Dave, hogy elárultad ezt mindenkinek nem vagyok büszke erre. Az nap este túl sokat ittam. A 2 meg lány felajánlotta magát én meg nem utasítottam őket, mivel szükségem volt a vágyaim kielégítésére. Igaz nem volt a legjobb éjszakám, de jobb volt, mint a semmi.

- Köszönjük az infót Dave tudjuk, hogy Nathan tapasztalt ilyen téren. De most már menjünk - mondta Chelsea és mutatta, hogy induljanak.

Ők visszafordultak és mentünk tovább...

- Köszi, a terelést - kezdtem el simogatni a kezét.

- Nincs mit - pipiskedett fel hozzám és adott egy szájra puszit.

Majd nem sokkal később megérkeztünk a strandhoz. Beszöktünk egy kisebb résen.

- Na, csajok itt az idő megmutatni mitek van - harapta be az alsó ajkát Harry és mindegyik lányt végig mérte, még az enyémet is.

Maxine és a másik csaj nem sokat filózott egyből lekapták magukról a fölösleges ruhákat. Harry, Dave és Dylan is ugyanígy tett és csobbantak egyet.



Sziasztok!
Wow 5667 klikk az oldalon :D Nagyon köszönöm <3 Nagyon nem tudok mit mondani, csak annyit, hogy remélem tetszett ez a rész is :) Ja és hamarosan készül az új trailer ehhez a bloghoz, amihez egy kisebb ajándék fog járni :D :)

2 megjegyzés:

  1. Ohhh :')
    Bíztam benne, hogy Chels és Nathan újra egymásra talál!! :)))
    Nagyon aranyosak együtt!!
    És újabb trailer??? :O
    Várom a meglepivel együtt! <33
    Hozd hamar a kövit! *.*

    VálaszTörlés
  2. :DD újra együtt,csodás :D és hozd a következőt :DD

    VálaszTörlés