Zene

2013. október 15., kedd

21. fejezet (+18)

Nathan szemszöge


Úristen, de jó végre a karjaimban tartani. Olyan örökké valóságnak tűnt ez a pár nap, míg nem láttam őt. Kibontakoztunk az ölelésből, de a kezét nem engedtem el. Kéz a kézben vezettem a kocsimhoz. Úriember modjára kinyitottam neki ajtót és még mielőtt beszállt volna egy apró csókot loptam tőle. A Mercim előtt elkocogtam és én is beültem majd elindultam. Próbáltam az útra koncentrálni, de muszáj volt sokszor Chelseare pillantanom. Egyszerűen mesésen festett. Az a ruha... Huhh...

- Az utat nézd! - mondta Chelsea miközben bámult kifele az ablakon.

- Könnyű mondani ha egy ilyen különleges lány ül mellettem, aki ráadásul nagyon dögösen néz ki - mondtam mosolyogva és inkább az útra koncentráltam.

Majd még beszélgettünk apróságokról és megérkeztünk hozzám. Kiszálltunk a kocsiból és elsétáltunk a bejárathoz. A zsebemből előkotortam a kulcsaimat, de idegességemben elejtettem. Gyors lehajoltam érte majd kinyitottam az ajtót. Előre engedtem Chelst és én is utána bementem. Mindketten levettük a cipőnket. Majd megfogtam a kezét és elvetettem a tágas nappaliba. A függönyök bevoltak húzva. Közepén a dohányzó asztal megterítve: volt rajta szőlő, eper, csoki, tejszínhab... 1 üveg bor és 1 üveg pezsgő, nem tudom melyiket szereti ezért vettem mindegyikből. És hogy a hangulatot fokozzam gyertyákat tettem szerte széjjel a szobában, amiket hamarosan megfogok gyújtani.

- Wow! Ez mind miattam? - kérdezte Chelsea és a mosoly az arcáról levakarhatatlan volt.

Boldogsággal tölt el, hogy ez a mosoly miattam van. Ahogy ránézek a szívem egyből kivirul és én is mosolygok kívül belül.

- Igen, csak is miattad, de még nincs kész - kezdtem el keresgélni a zsebemben.

Megtaláltam az öngyújtót és kivettem. Majd körbe mentem a szobában és minden gyertyát meggyújtottam és leültünk a kanapéra. Chelsea a bort választotta, én kinyitottam és öntöttem mindkettőnknek. Egy pohár bor társaságában beszélgettünk kettőnkről. Átadtam neki az ajándékom, ami egy karkötő volt. Nagyon örült neki. Viszont azzal meglepett, hogy ő is vett nekem valamit. Egy gyönyörű Rolex órát, egy igazi vagyon lehetett.

- Szóval szerinted gyönyörű vagyok? - mosolygott rám Chels.

- Nem, te tökéletes vagy. Tökéletes az alakod, tökéletesek a lábaid, tökéletes a hajad, tökéletes a személyiséged és még sorolhatnám tovább. Akár egy könyv is betelne akkor se végeznék - mondtam a szemeibe nézve és elég közel hajoltam hozzá.

Chelsea szeme ragyogott és nedves, félig nyitott ajkai megremegtek. Engem nem kellet sokat biztatni. Gyengéd csókra készültem, de amikor a szánk összeért, már semmi se választhatott szét minket. Chelsea csókjának édes íze csillapithatatlan vágyat ébresztett bennem, hogy még többet kapjak. Ő a karját a nyakam köré fonta és szorosan hozzám simult. Amikor a bal kezemmel szinte véletlenül a melléhez értem, úgy éreztem, lángtenger borít el. Szívesen belevetettem volna magam ebbe a tűzbe, hogy a vágyamat csillapítsan, de tudtam, hogy ez még túl korai lenne. Majd Chelsea a kezét a mellkasomra tette és eltolt magától. Én meg értetlenül meredtem rá, hogy mi van. Ő pedig csak lepillantott a ruhájára. Egy folt éktelenkedett rajta. Basszus ez én voltam, raktam le egyből a poharat a kezemből.

- Bocsi, nem akartam. Veszek neked másikat vagy fizetem a tisztítását - ajánlottam fel, ennyivel tartozok neki.

- Semmi baj Nathan. Ez csak egy ruha - tette a vállamra a kezét.

Jó igaza van, ez csak egy ruha, de drágának tűnik... És én meg tönkretettem. Ilyen szerencsétlen is csak én lehetek.

- De nagyon jól áll rajtad én meg olyan idétlen voltam, hogy leöntöttelek. Ráadásul vörös borral. Tényleg nem kell másik ruha? Én szívesen veszek neked, akár többet is - néztem rá bűnbánóan.

- Nehogy vegyél másikát, úgyis utáltam. Viszont egy póló jól jönne - mosolygott rám.

Örülök, hogy legalább nem olyan ruhát tettem tönkre amit szeret. Egyből felpattantam a helyemről és felrohantam a szobámba. Kivettem az egyik pólómat a szekrényből és vissza siettem a hercegnőmhöz. Ő már fehérneműben várt rám a kanapén.

- Tessék - nyújtottam át neki a pólót és végig mértem.

Azt a kurva eget! - ültem le a kanapéra és a kezemmel takartam a kilátást. Nem akarok ránézni, mert akkor nem tudok megálljt parancsolni az ösztöneimnek.

- Felvettem most már idenézhetsz - vette el Chelsea az arcom elől a kezem.

Ránéztem és a bájos mosolyával találtam szembe magam. Egy fokkal jobb, hogy felvette a pólóm, de még mindig nem az igazi.

- Tudod, hogy ilyenkor olyan kis cuki vagy? - kérdezte csillogó szemekkel.

- Cuki, mi? - húztam fel a szemöldököm.

Chelsea csak mosolyogva bólogatott.

- De te még cukibb vagy - húztam az ölembe.

Majd gyengéden megcsókoltam. Közben végigsimítottam csipőjét és közelebb húztam. A csókom megtelt szenvedéllyel és a nyelvemmel a szájába hatoltam. Chelsea beletúrt a hajamba és finom izgalom futott át rajtam. Ebben a pillanatban nem tudtam gondolkodni, olyan érzés volt mintha álmodnék. A kezem a pólója alá csúszott és a lapos hasát kezdtem el simogatni. Majd haladtam egyre feljebb és ahogy az ujjbegyemmel megérintettem a melltartóját az izgalom hullámai járták át a testem. A picsába, már megint kezdődik. Nem hiszem el, hogy ilyen hamar ilyen érzelmeket tud kiváltani belőlem. Egy baj van, nem hiszem, hogy le tudok állni. A kezemmel a pólójának az alját kezdtem egyre feljebb sodorni. Szerencsémre Chelsea nem ellenkezett, engedte, hogy levegyem róla a felsőt. Ezáltal ajkaink elválltak egy pillanatra, de utána újra egy csókban forrt össze. Chelsea az apró kecses ujjaival elkezdte kigombolni az ingem, majd egy mozdulattal kibújtam belőle. Jézusom! - jutott eszembe ez a szó, mikor Chels a körmeivel hozzáért a nyakamhoz. Először apró köröket írt le, majd egy kicsit mélyebben végig húzta a körmeit.Odalent már teljesen kész voltam.  Az ajkam lejjebb csúszott a nyakára és apró puszikat leheltem rá. Majd még lejjebb haladtam és a puha melleit csókolgattam. De ő még mindig nem hagyta békén a nyakam. Én meg nem bírom ezt tovább. A szabad kezemmel megkerestem Chelsea rosszalkodó kezét és a meztelen felsőtestemen keresztül levezettem az izgalomtól lüktető férfiasságomhoz és óvatosan ráraktam. A hercegnőmről kiderült, hogy nem olyan tapasztalatlan mint amilyennek gondoltam. Tudta mit kell csinálnia, hogy még jobban izgalomba jöjjek. Alig várom, hogy ne csak nadrágom keresztül simogassa. Szeretném érezni az érintését ott. Teljesen fel vagyok izgulva, innen nincs vissza út. A kezem a combja alá csúszott és egy moulzdulattal felálltam vele. Majd elindultam a hálószobámba és mikor beértem óvatosan lefektettem az ágyra és föléje kerekedtem. Puszikat adtam az arcára. A szája csücskébe adtam egy utolsó puszit, majd a szememébe néztem, és megcsókoltam. Chelsea csókja édes, mint a méz, és tüzes. Ő a hajamba túrt, míg én az oldalát simogattam. Lábait a csípőm köré fonta, amitől egyre közelebb kerültünk. Remélem érezte mit tett velem és, hogy mennyire kívánom őt. A számmal lassan letértem a nyakára, apró puszikat hagytam ott és közben a melltartóját kapcsoltam ki. Megemeltem egy kicsit és levettem róla. Rácuppantam a nyakára, mint egy pióca és szívni, harapdálni kezdtem. Közben a kezemmel maszíroztam melleit, tovább növelve ezzel izgalmát. Miután végeztem haladtam egyre lejjebb puszikat hagyva magam után. A bugyijához érve hamar megszabadítottam tőle. Halvány mosoly jelent meg az arcomon és nyelvemet őrjítően lassan végighúztam belső combomján, aztán megint csak halálosan lassan a csikómján kezdetem el körözni nyelvemmel. Chelsea száját apró nyögések hagyták el. 2 ujjam a számba vettem, benedvesítettem azokat, majd felnyomtam neki és elkezdtem pumpálni. Hol gyorsabban hol lassabban. Majd mikor úgy éreztem, hogy közel van a csúcshoz hirtelen kivettem az ujjaimat.

- Nem most fogsz elélvezni - suttogtam a fülébe.

Majd megcsókoltam. Chels gyengéden végigsimította először a hajam, aztán a mellkasom, végül a csipőm. Egyre lejjebb csúszó keze a nadrágomat gombolta ki. Segítettem neki és lerugdostam magamról azt, és már egy boxerben feszítettem. Chelsea a körmét végig húzta a kockás hasamon és az ujját beleakasztotta az alsónadrágomba. Arra most nincs idő, hogy orálisan kielégítsen én már benne akarom tudni magam.

- Erre semmi szükség hercegnőm - toltam el gyengéden a kezét és kedvesen rámosolyogtam.

Majd Chelsea felett átnyúltam és a fiókból előszedtem egy óvszert. Hátra dőltem az ágyon majd leráncigáltam magamról a boxerem, alig bírtam tűrtőztetni magamat de még felkellett húznom az óvszert. Ezért kibontottam és felhúztam. Péniszemet a bejáratához helyeztem, majd óvatosan belé hatoltam, tövig. Chelsea száját pedig egy hangos nyögés hagyta el. Remélem nem okoztam neki ezzel fájdalmat, próbáltam minél óvatosabb lenni. Meg vártam, amíg megszokja méretemet. Majd mikor bátorítóan a vállamba karmolt tolni kezdtem. Először szép lassan majd egyre jobban gyorsítottam a tempómon. Chelsea az éles körmeit a hátamba mélyesztette, úgy mintha így tartaná magát a valóságban. Megcsókoltam őt, mert egy kicsit hangos volt és nem akarom, hogy felverje a szomszédokat. A nyelvemmel felkutattam a szája minden zugát és még jobban gyorsítottam a tempómon, mert már nem sok volt hátra nekem.

- Szeret... Lek - mondtam két nyögés között.

És mindkettőneket a gyönyör hullámai járták át.

- Csodálatos voltál - nyomtam egy puszit az arcára.

És kimerülten dőltem hátra. A használt óvszert leszedtem és a polcomra raktam. Lehajoltam az alsó nadrágomért és felvettem. Majd visszafeküdtem az ágyba, Chels a mellkasomra tette a fejét és betakartam magunkat...




Szóval itt az első +18-as rész :D Megpróbáltam jól megírni... Kisebb-nagyobb küszködéssel, mert hát pasi szemszögből sokkal nehezebb... De azért remélem tetszett! :D

2 megjegyzés:

  1. Még egyik blogban sem olvastam olyat, hogy a srác szemszögéből írja le a +18-as jelenetet. :O
    Érdekes volt olvasni, de ettől függetlenül nagyon jól megírtad! *.*
    Hozd hamar a kövit! <33

    VálaszTörlés
  2. tetszett :DDD következőőőt, és jól volt megírva

    VálaszTörlés