Zene

2013. október 5., szombat

18. fejezet


Nathan szemszöge


Majd nem sokkal később megérkeztünk a strandhoz. Beszöktünk egy kisebb résen.

- Na, csajok itt az idő megmutatni mitek van - harapta be az alsó ajkát Harry és mindegyik lányt végig mérte, még az enyémet is.

Maxine és a másik csaj nem sokat filózott egyből lekapták magukról a fölösleges ruhákat. Harry, Dave és Dylan is ugyanígy tett és csobbantak egyett.

- Mi nem megyünk? - kérdeztem és a csípőjénél fogva magamhoz vontam Chelseat és meredtem a szemeibe. - Hmmm?

- De! - mosolygott rám és szép lassan kezdte felhúzni a pólóját.

Elsőnek lapos hasát majd rózsaszín melltartóval eltakart telt mellét láttam meg. A földre ledobta felsőjét majd a rövidnadrágot tolta le magáról. Minden mozdulatát figyelemmel kísértem. Egyszerűen hogy lehet valaki ennyire tökéletes? Beharapott ajkakkal tetőtől talpig végig mértem.

- Ne nézz így. Zavarba hozol - mondta és közben lefele nézett.

Jaj Istenem olyan cuki már megint. Én csak rámosolyogtam és extra sebességgel levetkőztem. Még jó hogy most egy szimpla fekete boxer volt rajtam nem úgy, mint legutóbb a supermanes. Kézen fogva belementünk a medencébe. Én leültem a medence szélén lévő kiálló részre (nem tudom, hogy hívják jobban meg nem bírtam megfogalmazni). Chelsea pedig terpeszben beleült az ölembe én meg tartottam a csípőjénél fogva. Chelsea elkezdett mondani valamit az anyukájáról és az apukájáról, de az igazat megvallva nem nagyon figyeltem. Mert valami más vonta el a figyelmemet a pár centire lévő melle...

- Nathan azért ne ilyen feltűnően - mondta rosszallóan Dave.

Majd ugrott egy bombát közvetlenül mellettünk.

- Basszódj meg Dave! - harapta le a fejét Chelsea és közben igazgatta a vizes haját.

Még jó hogy itt volt előttem én nem kaptam semmit csak pár cseppet. Ahogy elnéztem őt nem bírtam ki nevetés nélkül. Olyan kis édes volt, ahogy durcásan rendbe szedte magát.

- Nem vicces - nézett rám szúrósan.

Én csak ráztam a fejem, hogy az és nevettem tovább.

- Mindjárt jövök - mosolygott rám úgy, mint aki készül valamire.

Semmi jóra nem számítok. Egyből abbahagytam a nevetést is. Ő kiszállt az ölemből és kilépett a medencéből.

- Hova mész? - fordultam hátra és felkönyököltem a medence szélére.

- Ne aggódj, mindjárt visszajövök - mondta és elindult.

Minden lépését a figyelmemmel kísértem. A rózsaszín francia bugyija egyszerűen kikészített. Olyan tökéletesen passzolt a formás kis fenekére. Majd láttam, hogy bement az egyik bokorba. Jah, hogy pisilnie kell. Én egyből elkaptam onnan a tekintetem nehogy azt higgye kukkolom. Harry és Maxine eléggé el volt, biztos lesz köztük valami. Egy jó éjszaka az tuti. Mert egyikőjük se a hosszú távú kapcsolatok híve. Majd Chelsea visszajött és leült mellém. A bal kezemet átvetettem a vállán és szorosan magamhoz vontam. És egy apró, gyöngéd puszit nyomtam az édes kis pofijára.

- Ma még nem is mondtam milyen gyönyörű vagy - simogattam arcát a jobb kezemmel.

Chelsea megvillantotta csodálatos mosolyát. A karját a nyakam köré fonta és ajkával megérintette az enyémet. A kezem a csípőjére siklott és visszaültettem az ölembe. Chelsea hozzásimult a felsőtestemhez. A kezemmel a hátát kezdtem simogatni, majd lejjebb csúszott a fenekére. Ott pihentettem egy darabig majd óvatosan belemarkoltam feszes popsijába. Chels halkan felnyögött és puhán szétnyílt a szája. A nyelvemmel gyengéden cirógattam az ajkát és testünk még jobban összesimult. Nem akarok messzire menni, nem akarom, hogy az legyen, mint a múltkor. Ezért finoman eltoltam magamtól.

- Készülj, fürdünk! - mosolyogtam rá féloldalasan.

Ő csak értetlenül meredt rám, hogy mi van. Nem kellett sokat várnia rá, hogy megtudja. Mert előrébb csúsztam és mindketten a víz alá kerültünk. Chelsea a lehető leggyorsabban felment a víz felszínére ment majd én is így tettem.

- És én még meg akartalak kérni, hogy aludj nálam - mondta Chels és csavarta a hajából a vizet.

- Tényleg? - kérdeztem teljesen meglepődve, de közben örültem, hogy gondolt erre.

- Nem! - nézett rám ördögien és egy mozdulattal a víz alá nyomott.

Nem ellenkeztem hagytam, hogy tegye. Lent kinyitottam a szemem és a rózsaszín bugyijával találtam szembe magam. Most, hogy közelebbről megnéztem láttam, hogy alatt egy tetkó ékeskedik. Nem is tudtam, hogy van neki. Furdalt a kíváncsiság, hogy pontosan mit is ábrázol. Ezért óvatosan lejjebb húztam a bugyiját, de csak annyira, hogy a lássam a tetkóját. "Emma 2005-2014" Chelsea reakciója az volt erre, hogy hátrébb lépett. Biztos azt gondolta, hogy akarok valamit csinálni. Pedig semmi rosszat nem akartam. Majd feljöttem a víz tetejére.

- Ááá! - hallottam meg Maxinet sikítani.

Egyből a hang irányába kaptam a fejem és láttam, hogy Maxine fut ki egy bokorból.

- Mi a baj? - kapta el Harry és magához ölelte.

Nem igen értettem a válaszát...

- Fúj! - mondta egy kicsit hangosan Chelsea.

Én pedig abba az irányba néztem amerre ő. Egy eléggé ápolatlan, piszkos férfi egyed állt a medence szélénél. A szakálla a nyakáig ért és tele volt kaja maradékkal. Mit ne mondjak gusztustalan volt. Az a szakadt, koszos póló rajta úgy festett, mintha egy túlélő lenne az erdőből, aki nem látott három hete civilizációt. Valószínűleg hajléktalan. Sajnálom, nem irigylem az élete miatt, hogy az utcán kell élnie.

- Talán nem tetszek? Mert nekem te nagyon tetszel - mosolygott rá perverzül a szemét és elindult be a vízbe.

Na, jó azt elnéztem, hogy mindjárt elszédülök a szagától, és hogy ijesztgeti Maxinet. De azt hogy a barátnőmhöz szóljon, azt már nem tudom figyelmen kívül hagyni.

- Gyere, menjünk ki - fogtam meg Chelsea kezét és elsétáltunk a medence széléhez.

A pasas pár méterre volt tőlünk. Chels pedig már szinte reszketett a félelemtől. Dylan sincs itt. Harry és Maxine is eltűnt. Dave meg ilyen helyzetekben nem tud segíteni... Chelseanek segítettem kiszállni, majd utána én is kijöttem.

- Jó kis gebe vagy nem jössz el velem? - kérdezte és felkönyökölt, majd végig mérte a barátnőmet.

Ahogy végig mérte Chelseat egy iszonyatos düh áradt szét a testemben. Szinte minden izmom megfeszült és a kezem is ökölbe szorult. Nem nézheti így akárki főleg nem egy büdös kukás. Legszívesebben átplasztikáznám, a fejét még úgyis jobban nézne ki, mint most.

- Álmodozzál, hogy egy ilyen lány elmenne veled valahova. Undorító vagy - néztem rá és a szemeim szikrakat szórtak.

- Hagyjad nem ér annyit - mondta Chels és odaadta nekem a ruháimat.

Igaza van tényleg nem ér ennyit... Majd felvettem a pólóm, a nadrágom és a cipőmet. A bőrdzsekim és a fullcapem viszont Chelsean volt.

- Chh... Puccoséknál jól megy márkás cuccok, dögös barátnő, aki nemhogy engem szórakoztatna - mondta és közben csavargatta a szakállát.

Nálam itt betelt a pohár. Azt se hagyom, hogy a legjobb haverom így beszéljen a barátnőmről nemhogy egy ilyen senkiházi. Odasétáltam elé. Rámosolyogtam és a szakállánál fogva kiráncigáltam a medencéből.

- Látom anyukád nem tanította meg, hogy kell beszélni egy nővel. Most pedig kérj bocsánatot - rángattam meg a szakállát.

- Nathan, hagyd már! - karolt bele a bal kezembe Chelsea és elkezdett húzni.

Én engedelmeskedtem, mert egy nő szava számomra szent. Kimentünk a lyukon és azt hiszem Chelseaék felé kezdtünk el sétálni. Az út a házig némán telt. De nem mondanám kínosnak a csendet. Inkább csak mindketten élveztük egymás közelségét. Majd megérkeztünk.

- Hát akkor jó éjt! - mondta Chels és kezdte levenni a ruháimat.

Majd a kezembe nyújtotta a dzsekimet, a fullcapemet pedig a fejemre rakta.

- Aludj jól és álmodj velem - mondtam és egy gyengéd jó éjt csókot adtam neki.

Majd elindultam haza. Nem is tudom mikor voltam legutoljára ilyen védelmező... Látszik, hogy szeretem és sokat jelent nekem. Ma már többször is elmondhattam volna neki, hogyan is érzek, de nem mertem. Egyszerűen félek a reakciójától... A sarkon lehettem mikor éreztem, hogy rezeg a telefonom a zsebemben. Elővettem és láttam, hogy egy smst kaptam Chelseatől. "Jól van Nathan ezt megjegyeztem, inkább alszol egyedül... xx" Ezzel most mire akart kilyukadni? Hát én nem értem. Ő mondta, hogy felejtsem el azt, hogy nála alszok... Most mégis mit kéne csinálnom? Majd kaptam még egy smst. "Te kis hülye, gyere már vissza <3 xx" Ahogy olvastam mosolyra húzódott a szám, még én vagyok a hülye... Áhh mindegy. Elraktam a telefonom és indultam vissza. Chelsea a kapuban várt rám.

- Gonosz vagyok. Nagyon gonosz - jelentettem ki a tényt.

- Nem tudom, miről beszélsz - mondta angyalian.

- Arról, hogy játszol velem - mondtam a szemébe nézve.

A picsába megint előbb beszéltem, mint gondolkodtam. Hisz tudom, hogy Chels nem játszik velem csak ilyen a személyisége.

- Jaj Nathy, tudod, hogy nem tenném ezt veled - bújt hozzám. - Soha nem lennék rá képes. Túl fontos vagy nekem. És sajnálom, hogy ezt éreztettem veled, megpróbálok változtatni ezen - hajtotta a mellkasomra a fejét és szorosabban ölelt magához.

- Nem akarom, hogy megváltozz. Nekem így vagy jó, ahogy vagy - emeltem fel a fejét az állánál fogva és a szemébe néztem.

Majd lehajoltam hozzá, hogy lopjak tőle egy apró csókot, mikor elkezdett rezegni a telefonom. Akárki vagy jókor időzítesz... A zsebembe nyúltam a telefonomért. Harry neve virított a kijelzőn.

- Nem veszed föl? - kérdezte Chelsea.

Én csak a telefonomból felpillantottam rá.

- Nem! - válaszoltam mosolyogva és kinyomtam.

Chelsea összekulcsolta a kezünket és bementünk a házba. Csendben levettük a cipőnket és felakasztottuk a dzsekimet. Még halkabban felmentünk a lépcsőn utána be Chels szobájába. Eléggé sötét volt, de Chelsea felcsukta a kislámpát így legalább láttam valamit. A kezébe kapta a piros pólóm. Mondta, hogy laptopozzak míg ő átöltözik és kiment a szobából. Leültem az íróasztalához és bekapcsoltam a gépet. Rámentem a chromera és egyből a twitter jött be. Chelsea be volt jelentkezve. Nem szép dolog, de egy kicsit trollkodok. Googlebe rákerestem arra a képre, amikor szőke parókában virítok és leszedtem. Majd tweeteltem egyet.

@ChelseaLawson bocsi @NathanSykes1 lecseréllek, mert rájöttem, hogy a lányokat szeretem <3 már találtam is valakit :-D

- Attól még a szeretőm lehetsz. Nathalienek nem kell mindenről tudnia - suttogta a fülembe Chelsea.

A szívem hevesebben kezdett verni a frászt hozta rám Chels. Észre se vettem, hogy bejött. Egyszer
próbálok, rossz lenni erre egyből lebukok. Nem megy nekem a rosszfiús szerep. Én csak kiléptem a gépből és felálltam mintha misem történt volna.

- Ööö alszunk? - kérdeztem a tarkómat vakarva és felénken ránéztem.

Ő mosolyogva bólintott, hogy igen és már el is kezdte igazgatni az ágyat. Úgy tűnik nem haragudott meg a kis trollkodásomért.. Majd levettem magamról a fullcapem és az asztalra raktam miközben Chelseat néztem. Még mindig jól áll neki a pólóm és azt is észrevettem, hogy átvette a fehérneműjét. Most már nem rózsaszín, hanem fekete. Levettem magamról a ruháimat csak egy alsó nadrág maradt rajtam. Még egy kicsit vizes, de nem olyan vészes. Odamentem az ágyhoz és befeküdtem. Chelsea pedig leoltotta a villanyt majd ő is befeküdt mellém. A kis buksiját a mellkasomra tette, betakartam magunkat és a derekánál fogva magamhoz öleltem.

- Jó éjszakát - nyomott egy puszit az ajkaimra Chels.

- Te is aludj jól - simítottam végig az arcán.

5 megjegyzés:

  1. Emma 2005-2014 Az meg micsoda? O.o
    Amúgy nagyon jó rész lett:D
    Tetszett a Nathalien :'D
    Hozd hamar a kövit!! <333

    (Mi az igazi neve Chels karakterének? :O)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hét majd kicsit később kifog derülni, hogy mit is jelent a tetkó :D ÉS köszönöm :D
      Am Chachi Gonzales a neve :D

      Törlés
  2. én sejtem, mi lehet az Emma 2005-2014, nagyon jó rész szintén :DDD hozd a következőőőőt

    VálaszTörlés