Zene

2013. október 19., szombat

22. fejezet

Nathan szemszöge


/másnap, július 20. szombat/

Már egy pár perce fent vagyok és az én kis Chelseaim a mellkasomon alszik. Olyan kis édesen szuszog, mint egy ártatlan kislány. Pedig nem az,  tegnap be is bizonyította nekem. Életem legjobb éjszakáját töltöttem vele... Szükségem volt már erre.

- Chelsea - szólongattam és elkezdtem simogatni az arcát.

Az érintésemre elkezdett mocorogni, majd szép lassan kinyitotta a szemét. Reggel is gyönyörűen néz ki, semmi sminkkel is elbűvölő és ez a kócós haja nagyon sexivé teszik.

- Jó reggelt gyönyörűség - nyomtam egy puszit a homlokára.

- Neked is - dünnyögte.

Még a hangja is sexi volt így reggel. Majd bánatomra megszólalt a csengő. Tuti Harry az, jött próbálni.

- Lemegyek, majd te is gyere - szálltam ki az ágyból.

Magamra kaptam egy nadrágot és egy pólót és mielőtt kimentem volna a szobából odamentem az ágyhoz.

- Szeretlek! - nyomtam egy gyors puszit a szájára és kimentem.

Harry még mindig a csengőn lógott. Én pedig mondtam, hogy elég csak egyszer megnyomnia, nem kell százszor. Szép lassan lementem a lépcsőn és lassított felvételben elsétáltam az ajtóhoz, majd kinyitottam.

- Csá! Talán felébresztettelek? - kérdezte Hazz.

- Nem - engedtem be és bementünk a konyhába.


/este 7 óra után/

Harryvel beléptünk a bárba ahol fel fogunk lépni. Ugyanaz a látvány fogadott, mint évekkel ezelőtt. Semmit se változott ez a hely. Ugyanolyan puccos, mint régen. Majd leültünk a foglalt boxunkba. Ahogy körbe néztem láttam az embereken, hogy tele vannak lével. Márkásabbnál márkásabb borokat ittak és annál drágább ételeket ettek. Nem is tudom honnan van ezeknek ennyi pénzük...

- Császtok! - érkezett meg Dave és leült Harry mellé.

- Szia! - köszöntünk Harryvel.

Már csak a lányoknak kell ide érniük. Alig várom, hogy Chelsea megérkezzen ő mindig meg tud nyugtatni. Ha itt van mellettem akkor rá gondolok és az idegességem is csillapul.

- Te jó ég! - szólalt meg Harry és a bejárat felé pillantott.

Én is odavezettem a tekintetem és Maxinet pillantottam meg. A hosszú fekete, egyenes haja a derekáig ért és egy rövid fekete miniruhát viselt, egy 15 centis kék magassarkúval. Szép volt, de nagyon nem az esetem. Viszont, amit látom Harrynek nagyon bejön. Majd megpillantottam az én hercegnőmet. A szőkés, göndör haja rendezetlenül omlott a vállára. Egy szűk és rövid kék ruhát viselt. Tökéletes volt benne az alakja. A szivás nyomott a nyakán egy apró kendővel fedte el. A kecses lábain pedig egy fekete saru volt. Az én barátnőm a világ leggyönyörűbb lánya. Hihetetlenül szeretem.

- Sziasztok! - köszönt Maxine és leült Dave mellé.

- Sziasztok! - köszönt Chelsea is és leült mellém.

A kezem a derekára tettem és közelebb húztam magamhoz, majd egy puszit nyomtam a szájára.

- Gyönyörű vagy - suttogtam a fülébe.

- Te is jól nézel ki - hajtotta a fejét a mellkasomra.

Én meg a haját kezdtem el simogatni. Nem értem miért is nézek én ki jól? Csak egy fekete csőnadrág, egy kék ing és egy fehér supra cipő van rajtam. De örülök, hogy tetszek neki.

- Mikor is kezdtek? - érdeklődött Dave.

Majd Harry az órájára pillantott és megszólalt.

- 10 perc múlva.

10 perc? Kezdett el hevesebben verni a szívem. Az igazat megvallva mindig izgulok a fellépések előtt. Főleg most, hogy most fogunk Hazzával elsőnek előadni pár dalt és elég rövid időnk volt felkészülni. Remélem eleget gyakoroltunk nem szeretnék beégni, de bízok magunkban tudom, hogy jók leszünk. De attól még izgulok, a kezem is izzad már, a lábam is jár. Már csak pár perc...

- Nyugi - kezdte el Chels simogatni a combom és összekulcsolta a kezünket.

Mint mondtam, ha ő itt van, én is nyugodtabb vagyok... Még közelebb húztam magamhoz és egy puszit leheltem az arcára. Beszippantottam édeskés illatát és a szívem már nem az izgalomtól dobogott. Hanem attól, ahogy érzek Chelsea iránt.

- A főnök üzeni, hogy mehettek - szólt ide egy pincér.

- Sok szerencsét - nyomott egy csókot Chels a számra és kiengedett.

Huu fújtam ki a levegőt és megigazítottam magamon az inget... Majd Harryvel felmentünk a "színpadra"... Az emberek nagy része ránk se hederitett csak ettek tovább vagy iszogattak... Leültem a zongora mellé és rápillanatottam Harryre. Ő bólintott egyet és elkezdtem leültni az akkordokat... És előadtuk a feldolgozott dalainkat... Rég volt ilyen élményben részem, de hihetetlenül élveztem. Az embereknek is tetszett így én is nagyon boldog vágyuk. Harryvel nagyon jók voltunk a rövid felkészülési idő ellenére is és ez még csak a kezdett. Van jövőnk, de még mekkora.

- Kibaszott jók voltatok! - pacsizott le velünk Dave.

- Jó voltál - ölelte meg elég hosszan Maxine Harryt.

- Nagyon ügyesek voltatok - kulcsolta össze a kezét a nyakam körül Chels és szorosan hozzámsimult.

Egyszerűen hihetetlenül boldog vagyok. Kezd beindulni a karrierem, itt van nekem Chelsea. Nem is vágyok már többre...

- Mit szóltok ahhoz, hogy elmegyünk bulizni egyet a sikeres fellépés megünneplésére? - kérdezte Dave.

Harry és Maxine egyből igent mondtak. Én és Chelsea is belementünk, hisz ezt megkell ünnepelnünk. Hívtunk is 2 taxit majd mikor megérkeztek. Én és a hercegnőm beszálltunk az egyikbe a másikba pedig a többiek és elindultunk a szórakozóhely felé. A mosoly az arcomról levakarhatatlan volt, egyszerűen imádok énekelni.

- Ugye tudod, hogy a szerelmes dalokat mind neked énekeltem? - fogtam meg Chelsea kezét.

- Aham - mondta és közben bámult ki az ablakon.

Egy szavas válasz,  Chelseatől... Valamit nem vettem észre, ennyire figyelmetlen lennék? Magammal foglalkoztam és nem azzal, hogy valami nyomasztja őt.

- Chelsea valami baj van? - kérdeztem aggódva.

- Semmi. Csak bele gondoltam, hogy egyre híresebb leszel és egyre kevesebb időt fogunk együtt tölteni - mondta szomorúan.

Lehet igaza van, de én mindent meg fogok tenni azért, hogy ez ne így legyen. Tudod mennyien fogják utálni őt és akkor mellette kell lennem, mert akár széjjel is szedhetnek minket. De bízom benne, hogy lesz annyira erős a kettőnk szerelme, hogy még ezt is átvészeli.

- Chelsea tudom, hogy félsz ettől, de szeretlek és ígérem neked, nem foglak elhanyagolni - mondtam és biztatóan megszorítottam a kezét.

Chelsea felém fordította a tekintetét és egy halvány mosolyt eresztett felém.

- Megjöttünk! - mondta komolyan a taxis.

Kifizettem a taxis, hagytam neki egy kis borravalót és kiszálltam. Szépen lassan odaballagtam az én Drágámhoz és jó szorosan a karjaimba vontam. Egyszerűen imádom őt ölelgetni....
Majd a többiek is megérkeztek és bementünk a szórakozóhelyre. Voltak már egy páran, de még nem voltak olyan sokan, hogy túrodni kelljen. Egy üveg pezsgő társaságában leültünk az egyik boxba és elkezdtünk ünnepelni. Mielőtt konccintottunk volna Harry tartott egy apró beszédet. Majd nem sokkal utána Harry és Maxine elhagyták az asztalunkat és elmentek táncolni, nem sokkal később Dave is követte a példájukat. El se hiszem, hogy végre kettesben hagytak minket.

- Chelsea Lawson felkérhetem egy táncra? - nyújtottam felé a kezem.

- Persze - mondta fülig erő mosollyal.

Fölálltunk a helyünkről és hogy Chelseat ne vesszítsem szemelől magam elé küldtem. Mindkét kezemet a derekán pihentettem és így indultunk be a tömegbe. Majd Chels megállt, felém fordult. És összekulcsolta a kezét a nyakam körül, én is így tettem a derékánál és így mozogtunk együtt a zene ritmusára. Bátran kimerem jelenteni, hogy itt mi vagyunk a legkultúráltabb pár. Most is tőlünk jobbra egy meleg pár tapizza egymást. Nem ellenzem ezeket a kapcsolatokat, de szerintem ez undorító. Balról meg egy csapat sokat mutató lány van, akik eléggé kihívóan táncolnak. Jó sok pasi figyelmét felkelltették ezzel a ribancos tánccal, de az enyémet egyáltalán nem kötötték le. Viszont mégis előttünk volt a leggusztustalanabb látvány. Olyan szinten egymás szájában lógtak, hogy már lehetett tudni, hogy ezek az ágyban kötnek ki...

- Chelsea! - fúrtam a fejemet a nyakába.

- Igen? - kérdezte és végig simított a hátamon.


2 megjegyzés:

  1. jóóóóóóó, gyorsan következőőőt :DDD

    VálaszTörlés
  2. Bízom benne, hogyha Nathan-nek újra fellendül a karrierje, akkor nem felejti el Chealset!!!
    Nagyon jó! *.*
    Gyorsan folytatást! <333

    VálaszTörlés