Zene

2013. november 9., szombat

28. fejezet (+18)

Nathan szemszöge


/augusztus 26. hétfő/

Egy kellemes hétfő délután sétálok a szerelmemhez. Az életem közel se egyszerű, az emberek azt hiszik, hogy felhőtlenül boldog vagyok, de ez nem így van. A nyár alatt rájöttem, hogy kik is az igaz barátaim és kik azok akik csak kihasználnak. Sok minden történt a közel 3 hónap alatt. Életem legnagyobb hibája mégis ott kezdődött, amikor beengedtem Harryt a lakásomba. Ha ezt nem teszem meg, talán tényleg felhőtlenül boldog lennék Chelseavel. De a jó oldala mégis az, hogy tudtam reménykedni abban, hogy lehetek még valaki az életben. Túlságosan is megbíztam benne annyira, hogy nem vettem észre az én érdekeimet, azokat a dolgokat amik nekem jók. Hiba volt visszautasítanom Simont, pedig ő normális karriert tudod volna nekem csinálni. Ott van példaként Liam, aki mióta feloszlott a One Direction, sikeres szóló karriert kezdett.
Színtisztán emlékszem még arra a napra, amikor Jay ránk ijesztett és hogy mennyire ellenszenves voltam vele. Mostmár ez teljesen másképp van, újra a barátomnak mondhatom. Igaz, hogy én Glouchesterben élek ő meg Londonban, de még így is tartjuk a kapcsolatot.
2016. június 8-a... Ez a dátum örökké beleégette magát a szívembe. Ekkor találkoztam újra Chelseavel, nem a legjobb körülmények között, de legalább újra láthattam őt. Az életem ettől a ponttól fogva teljesen megváltozott, jó irányban. Minden nap mosolyogva keltem ki az ágyból és alig vártam, hogy lássam a gyönyörű mosolyát. Az a sok boldog perc amit együtt töltöttünk felejthetetlen,  mellette mindenről megfeledkezek és azokban a pillanatokban csak ő létezik számomra. Tudom, Chelsea az a lány, akire mindig is vártam és örökké nála lesz a kulcs a szívemhez. Mindennél jobban szeretem őt, akár az életemet is adnám érte.
Teljességgel a gondolataimba voltam merülve észre se vettem, hogy majdnem elhagytam Chelseaék házát. Az ajtó előtt állva becsöngettem hozzájuk. Alig kellett várnom már nyílt is az ajtó és megpillantottam az én kicsi szerelmemet. Most is csodálatosan festett, mint mindig. Imádom, ha szoknyát vesz föl, olyan kis sexi benne. Többször is hordhatna.

- Szia! - mondta füligérő mosollyal Chelsea.

- Szia! - léptem egyet előre és az ajtóban megöleltem.

Miután kibontakoztunk az ölelésből bementünk a nappaliba. Majd leültem a kanapéra, Chelsea pedig féloldalasan belült az ölembe.

- Milyen volt az iskolai megbeszélés? - kérdezte Chels és átkarolta a nyakamat.

- Unalmas, ne is kérdezd. Alig vártam, hogy vége legyen és veled legyek - simítottam végig a bal kezemmel a combján. - És nagyon, nagyon hiányoztál - csúszott feljebb a kezem a derekára.

- Te is nekem - nyomott egy puszit a számra. - Mit csináljunk? - kérdezte.

- Nekem van egy-két ötletem - húztam féloldalas mosolyra a szám.

- Szóval ezt akarod? - húzta végig a karmait a nyakamon.

Ahogy ezt tette az egész testemet kirázta a hideg. Utálom, hogy tudja a gyenge pontomat és mindig kihasználja.

- Chelsea! - ragadtam meg finoman a kezét. - Nem tudom te mire gondoltál, de én filmezni akarok - füllentettem egy kicsit, mivel pont ellenkezőleg nagyon is szeretném, azt.

- Hát, jó - mondta csalódottan Chels és felállt az ölemből.

- Várj! - mondtam sexin, az izgalomtól rekettes hangomon  és elkaptam a kezét majd visszarántottam magamra.

Egy röpke másodpercig a szemébe meredtem, majd lecsaptam az ajkaira. Chelseat csókolni olyan volt, mint mindig. Testünk azonnal lángra gyúlt és lehetetlen volt leállítani a futótüzet. Halkan felsóhajtottam és az ajkam szétnyílt. Két kezembe fogtam az arcát és hátrahajtottam a fejét. Zsákmányul ejtettem, és módon ízleltem a száját. A vágyamat még jobban felkorbácsolta Chelsea kezének érintése. Először bizonytalan mozdulattal megfogta az állam, majd vadul beletúrt a hajamba, és magához húzta a fejem. Ezáltal a légzésem kezdett szaggatottá válni és tudtam, hogy Chelsea ezt élvezi. Nem tudja, hogy mit indított el bennem ezzel, mekkora vágyat érzek iránta. Majd megéreztem Chelsea érintését a kockás hasamon. És egyre jobban tűrte feljebb a pólóm. Vettem a célzást egy mozdulattal kibújtam belőle. Az ajkunk csak erre a pár pillanatra vált el egymástól. Számomra Chelsea ülőhelyzete elég kényelmetlen volt, így megfogtam az egyik lábát és átraktam magamon. Így még közelebb éreztem magamhoz és a lovagló ülésnek köszönhetően teljesen fel csúszott a szoknyája. Az én nadrágom pedig egyre jobban feszült, azt hittem ott reped széjjel. Úgy tűnik a polójából egyetlen apró mozdulattal ki lehet bújni, és ha Chelsea visel is alatta valamit, akkor az csakis valami sexi ruhadarab lehet. A pólója szegélyét sodortam egyre feljebb, amíg kinem bújt belőle. Ahogy levette a felsőjét a szemem egy vonalba került a kerek melleivel. A nyelvemmel benedvesítettem az ajkaimat és megcsókoltam a puha völgyet a mellei közt. Majd egyre feljebb haladtam míg el nem értem telt ajkait és vággyaltelien megcsókoltam. A kezem a fenekére csúszott és egyre gátlástalanabb mozdulatokkal vettem birtokomba. Mennyire egyszerű lenne, ha nem lenne rajtam nadrág, gondoltam, mikor megéreztem a várakozásteljes felkészülést az ágyékomban. Mikor Chelsea keze levándorolt a nadrágomhoz és elkezdte kigombolni azt, elöntött a forróság és kezdett összemosódni előttem a világ. Már alig kaptam levegőt. Egy pillanatra azt hittem, hogy a szívem teljesen felmondja a szolgáltatott. És ahogyan a sliccet húzta le, megkönyebbültem... Majd megéreztem a meleg kezét a férfiasságomon. Föl-le kezdte mozgatni a kis kezét rajta. Egyre szaporábban lélegzetem és egyre hevesebben vert a szívem. A számát pedig öblös, férfias nyögések hagyták el az élvezettől, amit Chelsea nyújtott nekem. Mikor már éreztem, mindjárt itt a csúcspont megragadtam finoman Chels kezét és elvettem onnan. Mégse a keze által akarok elmenni. Ismét a karjaimba zártam és úgy csókoltam, mintha soha sem tudnék betelni ajkának ízével. A kezem a hátán fel-le járt, majd megakadt a melltartójánál. Úgy értem teljesen felesleges ez a ruhadarab rajta, ezért egy mozdulattal kikapcsoltam. A szám hirtelen elvállt az övétől, s lassan végigcsúsztattam puha nyakán, egészen a vállgödréig, ahol a pulzusa hevesen vert. Ujjaimat gyöngéden végighúztam az érzékeny bőrön és szeretetteljesen a tenyerembe fogtam a domborulatait. Ahogy hozzá értem Chelsea száját egy apró gyöngés hagyta el. Ezáltal kicsit bátrabb lettem és finoman maszírozni kezdtem. Majd egy kis idő múlva eltoltam magamtól és gyönyörködtem Chelseabe. Ő megragadta a kezem és szavak nélkül a tudtomra adta, hogy közelebb akar érezni magához. Gyors vettem a lapot és a csipőjét takaró csipke fehérnemű alá csúsztattam ujjaim. Egyből 2 ujjal kezdtem el pumpálni és közben a hüvelykujjammal csiklóját ingereltem. Majd egy hirtelen mozdulattal kivettem ujjaimat és erőteljesen beléhatoltam. Chelsea a kemény behatolás, a döfés nyomán felsikoltott. Olyanok voltunk, mint egy kirakós játék két darabja, amelyek tökéletesen illeszkednek egymáshoz. Chelsea lassan mozgott fel és le, én pedig hűségesen követtem az emelkedés-süllyedés ritmusát. Ezekben a percekben a gondolataimat egyes-egyedül Chelsea töltötte be. Csak őt érzékeltem: a szemét,  az ajkát és a vállát, de egyúttal az egyéniségét is, amelyet elbűvölőnek találok. Mikor éreztem, hogy közel van a csúcs, szorosan átöleltem és lehunytam a szemem. Chelsea még utoljára felemelkedett, mielőtt mind a ketten remegő testtel átnem adtuk magunkat a beteljesülés gyönyörének. Szorosan egymásba fonódva ültünk még egy darabig mikor kisímítottam Chelsea arcából az oda nem illő tincseket és megszólaltam.

- Szeretlek, hercegnőm! Mindig is szeretni foglak.
- Én is szeretlek téged, Nathan - súgta Chels boldogan.

Mozdulatlanul néztem őt és mélyet sohajtottam. Valami különös történik velem... Hogy lehet az, hogy Chelsea puszta érintése is boldogsággal töltsön el? Ezen a dolgon gondolkodtam, mig meg nem hallottam, hogy a zárba bele nem dugják a kulcsot.

- A francba, anya! - pattant ki az ölemből Chelsea.

Az alsónadrágomba visszahelyeztem azt és begomboltam a nadrágomat és a sliccemet húztam volna föl, de valamiért nem akart feljönni. Ez is pont a legjobbkor romlik el... Majd Chels leült mellém és kérdően rám nézett... Én csak lepillantottam és mutattam a cipzárt. Chels arrébb hesegette a kezemet és egy mozdulattal felhúzta. Hogy a lányok mikre nem képesek...

- Sziasztok! - köszönt be a nappaliba Jenifer.

- Szia, anya! - mosolygott rá Chels.

- Jó napot, Mrs. Lawson - fordultam hátra és egy halvány mosolyt eresztettem felé.

Jeniferrel a viszonyunk mondhatni javult. Azt hiszem kezd elfogadni és kezdi belátni, hogy boldoggá tudom tenni a lányát.

- Nem is zavarok tovább, a konyhában leszek és csinálok vacsorát - hagyott minket kettesben Chelseavel.
Ezt elég könnyen megúsztuk, nem tudom mi lett volna akkor, ha pár perccel hamarabb jön. Talán nem is akarom tudni.

- Tessék - adta a kezembe Chels a pólómat.

Tényleg még jó, hogy Jenifer nem kérdezett rá, hogy miért nincs rajtam póló... Majd magamra kaptam a felsőm.

- Imádom anya időzítéseit - forgatta a szemeit.

Majd elkezdett rezegni a telefonom a hátsó zsebemben, kivettem onnan. Feloldottam a képernyőt és egy olvasatlan üzenetem volt Jaytől: "Szia! Ezt nézd meg! http://t.co/6v9xusflzm" Én rákattintottam és megvártam míg bejön. Ahogy ez megtörtént és elolvastam a címet intettem Chelseanek, hogy jöjjön közelebb és együtt elkezdtük olvasni:

Feloszlott a híres brit fiú banda!
2016. augusztus 25-én hivatalosan is feloszlott a The Wanted. Tom Parker, Max George, Siva Kaneswaran és Chris Blake a banda tagjai ettől a naptól fogva külön úton folytatják az életüket. A madridi koncertjük végén jelentették be, ezt a tragikus hírt. "Köszönjük srácok, hogy mindvégig mellettünk voltatok! De ez volt az utolsó fellépésük. Feloszlottunk! - mondta ki az utolsó mondatokat a színpadon Tom." Mindenki tudta, hogy ez egyszer befog következni, de senki se számított arra, hogy ilyen hamar. Egyetlen egy mozdulat, megszólalás se volt arra utaló, hogy nem lenne minden rendben köztük. Igaz, hogy nem rég megkellett válniuk a banda egyik régi tagjától Jay McGuinesstől, de ez akkor se egy nagy tragédia, sok bandával fordult már elő ilyen... Arról viszont semmilyen infónk sincs, hogy mi is volt a különválás legfőbb oka, így csak találgatni tudunk. Lehet, hogy tényleg Jay kilépése juttatta őket erre a döntésre. Lehet, hogy az egész még évekkel ezelőttig húzódik vissza, itt gondolunk Nathan Sykesra az egykori bandatagra, aki most Harry Sytlesszal zenél vagy Max nem példamutatót múltjára. Vagy egyszerűen csak belefáradtak ebbe az egészbe és normális életet akarnak. Családot szeretnének, utazgatni és pihenni. Mindezek mellett reméljük, hogy hamarosan valamelyikőjük vagy a menedzserük nyilatkozni fog erről az egészről és akkor már biztos információkkal tudunk szolgálni nektek. Addig is kitartást Wanted fanok, lehet, hogy van még remény!

Feloszlottak... Tudom, hogy nem kéne, hogy ez érdekeljen, de a barátaim voltak. És talán más emberek örülnének ennek az én helyzetemben, de én nem tudok... Mégis csak vége a bandának és csak arra tudok gondolni hány lány szíve tört össze egy szótól. Hány gyönyörű lány fekszik otthon most, ebben a pillanatban papírzsebkendővel körülvéve és próbálja magát megnyugtatni, hogy ez csak egy álom. És másnap mikor felkel minden rendben lesz. Mégis hogy voltak erre képesek, ilyen módon, hogy bírták ezt közölni? Látszik, hogy csak magukra gondoltak és nem vették figyelembe a több millió rajongó érzelmeit... De ez megtörtént és ezen már nem lehet változtatni!




4 megjegyzés:

  1. igazán forró rész :D és a fiúk feloszlottak.. .:( tuti lesz ebből valami... következőt :D

    VálaszTörlés
  2. Ohoho:D
    Még egy +18-as rész:DD
    Még mindig fura fiú szemszögből olvasni (gondolom írni is), de ettől függetlenül nagyon jó lett:DD
    Csak így tovább!!:DDD
    Hozd hamar a következőt!! :***

    VálaszTörlés