Zene

2013. augusztus 29., csütörtök

#1 #2 Díj

Köszönöm a díjat Dorina Bősze-nek és Andrea Kelemen-nek :D <3. El se hiszem, hogy ilyen hamar kapni fog díjat a blogom :D és ráadásul 2-őt is :) WOW! <3


Szabályok:
1. Válaszolj 10 kérdésre.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Tegyél fel 10 kérdést.
4. Küldd tovább 10 embernek.


10 Válasz:(1)
1. TW vagy 1D? - Mindkét bandát szeretem :) de ha nagyon muszáj választani akkor a The Wanted-re esne a választásom :)
2. Ki a példaképed? - Demi Lovato <3
3. Buli vagy otthon csücsülés? - Naná, hogy buli :D
4. Kedvenc zenéd? - Perpill Conor Maynard - R U Crazy című száma :) ha még nem hallottad ITT meghalgathatod :P
5. Kedvenc filmed? - Nincs kifejezetten kedvencem :) De leginkább a horror kategóriát szeretem :D
6. Hány éves vagy? - 18 vagyok nem rég töltöttem (aug. 4.-én :P, a TWFanmily-nek ismerős lehet a dátum)
7. Miért kezdtél el blogolni? - Sok-sok One Direction-os blogot olvastam és arra gondoltam, hogy én miért ne vágjak bele :)
8. Hobbid? - nincs kifejezetten hobbim..
9. Kit szeretsz a 1D-ből? - Ez jó kérdés... Mindenkit szeretek valamiért..:) Talán Niall a cukisága miatt 
10. Kit szeretsz a TW-ből? - Hmm... Jaythan <3 :D

10 Válasz:(2)
1. Ma hánykor keltél? - olyan 9 fele :D
2. Milyen színű a hajad? - festett vörös <3
3. Szoktál az élet nagy dolgain gondolkozni? - néha amikor rám jön :)
4. Hány díjat kaptál eddig? - Ez a blog csak 2-őt :D <3
5. A blogodban szereplők mennyire hadonlítanak rád? - egy kicsit :)
6. Meddig szeretnéd folytatni a blogolást? - addig míg meg nem unom és nem lesz ihletem :)
7. Van kedvenc blogod amit te olvasol? - Nincs
8. Hány blogot írtál eddig? - 4-et :D
9. Van olyan blogodamit valakivel közösen írsz? - nincs
10. Mikor kezdted a blogolást? - lassan lesz 1 éve :D kb október vagy november :)

10 kérdés:
1. Változtatnál valamit a múltatdban?
2. Hány éves vagy?
3. Mióta írsz blogot?
4. Jártál-e már külföldön?
5. Mit csinálnál, ha az utcán veled szembe sétálna a kedvenc énekesed/színészed hasonmása?
6. Milyen zenét hallgatsz mostanában?
7. Mit gondolsz Ariana Granderól?
8. Hova szeretnél eljutni az életed során?
9. Ismered-e a Janoskians-t?
10. Mit üzensz az olvasóidnak?


10 dolog rólam:
1. utálom a sulit!!!
2. lusta vagyok...:( xd
3. Imádom a Bravo újságot :)
4. panelban élek..:S 
5. minden hétvégén bulizok a barátaimmal :D
6. szeretem anyám főztjét :D
7. minden nap lefekvés előtt TW, 1D és egyéb videókat nézek a húgommal :D xD (persze ez mind pendrive-on van rajta >.<)
8. mániákusan szedek le képeket a The Wanted-ról *.*
9. nagyon örülök a követőknek Twitteren :P nem bánom ha bekövetsz, visszakövetlek:) csak írj https://twitter.com/Ms_Betty_95
10. Imádlak titeket <3 :D


Akiknek küldöm:
1. R. W.
3. Tündii
4. D.L






2 megjegyzés: